לא מה שחשבתם: קריאה בקלפים בעידן הדיגיטלי

קריאה בקלפים נחשבת בעיני רבים ככלי פסאודו מדעי שמטרתו לחזות את העתיד. היום, בעידן הדיגיטלי נראה כי מאחורי הקלפים המיסטיים מסתתרים סודות ופירושים שמטרתם לעזור בשבילי החיים.

קריאה בקלפים בעידן הדיגיטלי נחשבת בעיני רבים ככלי פסאודו מדעי שמטרתו לחזות את העתיד. היום, בעידן הדיגיטלי נראה כי מאחורי הקלפים המיסטיים מסתתרים סודות ופירושים שמטרתם לעזור בשבילי החיים.

בשנים האחרונות אנו רואים כיצד ההתעוררות הרוחנית משפיעה על התפתחות התודעה האנושית. העידן החדש של ילדי הרוח נקרא גם עידן הרוח והנפש. מורה רוחני נחשב למי שעיקר עיסוקו היא חינוך תלמידיו לדרך חיים טובה ומאושרת יותר. המורה הרוחני מוסמך להעביר את הידע ואת הניסיון שצבר לממשיכי דרכו, וכך בזמנם אלו יהפכו למטפלים ולמורים באמצעות הכלים הרוחניים והטיפוליים שצברו בשעתם. האני מאמין של ילדי הרוח בעידן הדיגיטלי אומר כי לכל דבר שקורה ומתרחש סביבנו יש פירוש נסתר מהעין שמטרתו לעזור לנו לקבל מסרים ולפרשם עבורנו ועבור אחרים בהתאמה. היום, כשלכל אחד כבר יש במה דיגיטלית משלו, אפשר להנגיש את הידע הזה בקלות דרך אתר, בלוג, רשתות חברתיות כמו יוטיוב, פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם ואפילו פורומים ייעודיים בהם אפשר להפיץ את האור לכל מי שזקוק לו.

קריאה בקלפים
בהחלט לא מה שחשבתם: קריאה בקלפים בעידן הדיגיטלי

יש מי שעוסק בהפצת האור והדרך הרוחנית שלמד באמצעות שיטות שונות מעולם הרוח, חלקן עתיקות וחלקן מהשנים האחרונות. רובנו מכירים יותר את הקריאה בקלפים, נומרולוגיה, אסטרולוגיה ותקשור, בעוד אחרים מעדיפים לנסות ולאמץ גישות חדשות כמו מדיטציה קבלית, תטא הילינג, אבחון בצבעים, רונות נורדיות וכו'. כחלק מהאמונה שלהם, להפיץ הלאה את הידע לכל וכל, החליטו להנגיש עבורכם את כל השפע הזה בחינם.

באתר אורית של רפאל תוכלו למצוא חומריים מקצועיים מתוך מבחר רב של מקצועות הרוח כמו טארוט, נומרולוגיה, אסטרולוגיה, תקשור באמצעות מטוטלת, תקשור באמצעות רונות, קריאה בקפה, קבלה מעשית, מדיטציות, מסרים רוחניים בהתאמה אישית בעידן הדיגיטלי, מחשבוני אהבה ומזלות לצד מאמרים מקצועיים וקורסי העשרה פיזיים ודיגיטליים לכל דורש.

פירוש קריאה בקלפים בעידן הדיגיטלי

לפניכם מספר פירושים המשמשים כאבני יסוד עבור הקוראים בקלפים בעידן הדיגיטלי למטרות ייעוץ רוחני ועזרה לשואל בשבילי החיים. לכל קלף סוד משלו ודרך חשיבה אחרת שעוזרים לנו ללמוד ולהבין כיצד להתמודד עם מצבים ואתגרים בחיים.

קריאה בקלפים אונליין

קלף המוות הוא קלף החיים

קלף מוות מייצג מצב שבו העולם הפנימי והחיצוני מתפוררים בשל תהליכי שינוי שאותם עובר האדם. העולם מתפורר והאדם נותר ללא נקודת התייחסות ברורה וידועה לכן בשלב זה מגיעים האובדן, הבלבול ותחושת איבוד השליטה על הקיים והפחד. קלף המוות חשוב בתהליך שכן זהו שלב של ניתוק ושחרור. כל מה שאינו רלוונטי לאדם, חייב להשתחרר וללכת.

קלף הקוסם – לברוא עולם

הקוסם מממש, יוצר, בורא עולם חדש. הוא קיבל לידיו את ארבעת האלמנטים; את המטה, המטבע, את הגביע ואת החרב שמסמלים את כל העולמות, את כל מה שהאדם צריך כדי לברוא את העולם. הקוסם יוצר יש מאין, הוא ראשית ההכרה, הוא לומד להכיר מהם רצונותיו וכיצד לממש אותם בעולם הפיזי. באפשרות הרצון לממש את המחשבות ואת הרעיונות, זו נקודת החיבור בין עולם הרוח לעולם החומר.

קלף השוטה מייצג את החופש

מהותו של קלף השוטה היא חופש. חופש מאגו, חופש ממה שחושבת הסביבה על השוטה, חופש שאינו תלוי בדבר. הקלף מסמל את ראשית המסע, המסע בדרך אל ההארה. קלף השוטה מסמל את ראשית המסע וסיומו. הוא ההתחלה. כאשר מגיעים אל ההארה ומבינים את כל השיעורים חוזרים אל קלף השוטה, לכן הוא גם התחלה וגם סיום של תהליך.

קריאה בקלפים: לומדים לפרש את המסרים

יש מי שמעדיף לקבל את הדג מוכן בצלחת ויש מי שמעדיף לצאת לים הפתוח עם חכת דיג ולתפוס אותו בעצמו. בחיים כמו בחיים, רצופים בעליות ובירידות, בקשיים ובהצלחות. רובנו נתקלים בקונפליקטים ובדילמות המהווים אתגרים משמעותיים בחיינו. אם אתם מעדיפים ללמוד כיצד לפרש את המסרים בעצמכם כך שתוכלו לסייע גם לעצמכם וגם לאחרים, תוכלו לעשות זאת באמצעות קורסי העשרה מקצועית בתחומים הנראים לעיל. אם תהיתם מה ללמוד, חשוב להבין כי לכל תחום גישה שונה. חלקכם יתחבר לשיטה אחת בזמן שמישהו אחר עשוי להעדיף שיטה שונה משלכם, זה מקובל וזה בסדר. הכי חשוב שבסופו של דבר תלכו עם האמת שלכם.

כתבות תוכן נוספות
כלי נגישות