איך לקבל יותר עוקבים בטיקטוק

טיקטוק היא אפליקציית שיתוף וידאו פופולרית, שבה משתמשים יכולים ליצור ולשתף סרטונים קצרים. היום נלמד איך להשיג יותר עוקבים בטיקטוק בשלושה צעדים פשוטים.

איך להשיג יותר עוקבים בטיקטוק

למה דווקא טיקטוק?

התכונות של טיקטוק כוללות סינכרון שפתיים, סרטוני לולאה קצרים באורכים שונים וקבוצות שונות של אימוג'ים לשימוש עבור כיתובים. מכיוון ש-טיקטוק פונה בעיקר לדורות הצעירים, זה אומר שיש לו סיכוי גבוה יותר לשמש ערוץ פרסום. הדרך הטובה ביותר להשיג יותר עוקבים בטיקטוק היא על ידי פרסום ערוץ משלכם דרך ערוצים פופולריים אחרים.טיקטוק מפרסמת וממתגת את עצמה כפלטפורמת מדיה חברתית מהנה, אבל אל לנו לטעות כי מדובר ברשת חברתית למטרות אלו בלבד, וזאת משום שאפשר להשתמש בה גם ככלי שיווקי לכל דבר ועניין.

ניתן לחלק את הפרסום של טיקטוק לשלושה חלקים:

  1. תוכן שנוצר על ידי משתמשים
  2. תוכן וידאו ממומן
  3. שיווק משפיענים

תוכן שנוצר על ידי משתמשים נוצר על ידי משתמשי טיקטוק כדי לקדם את המותגים או המוצרים שלהם.

הסרטונים הפופולריים ביותר הם לעתים קרובות הקלטות lipsync מצחיקות ברגע זה מכיוון שלאפליקציה יש את היכולת להקליט סאונד מהמיקרופון שלכם בעת הקלטת וידאו קליפ.

טיקטוק הגדילה באופן דרמטי את מספר יוצרי הסרטונים באפליקציה שלהם. הם גם הצליחו לתת למשתמשים יותר חופש יצירתי עם הסרטונים שהם מפיקים. עם טיקטוק, אין מגבלות על אורך הסרטון או איזה סוג של תוכן הוא יכול לכלול. טיקטוק עשוי להפוך לעתיד הפרסום כאשר מספר העוקבים ממשיך לגדול באופן אקספוננציאלי.

סרטונים ממומנים משולמים על ידי חברות כדי לדחוף את המוצרים או השירותים שלהן דרך סרטוני טיקטוק שנעשו על ידי משפיענים עבורן או שנוצרו על ידי החברה עצמה.

שיווק באמצעות משפיעני רשת הוא כאשר משווקים עובדים עם משפיענים כדי ליצור סרטונים שמעודדים אנשים לקנות את המוצרים ואת השירותים שלהם.

החברה ביצעה כמה שינויים באסטרטגיית פרסום בטיקטוק בשנים האחרונות. נכון להיום, אחד היתרונות הבולטים בשיווק אורגני וממומן באפליקציה הם קניית מודעות ישירות מטיקטוק, מתן חסויות באמצעות פוסטים או סיפורים של יוצר פופולרי הרלוונטיים ביותר למוצר או לשירות שלהם.

אז איך משיגים עוקבים בטיקטוק? הנה כמה שלבים שתוכלו לבצע:

  1. העלו את הסרטונים שלכם לרשת חברתית אחרת, כגון פייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב
  2. בקשו מחברים ובני משפחה לעשות לכם לייק, ולשתף אותו עם חבריהם
  3. השתמשו בהאשטאגים שימשכו את תשומת הלב של אנשים, יצרו סקרנות ועניין סביב נושא הפוסט שלכם
  4. צרו תוכן איכותי
  5. התחברו אל העוקבים שלכם
  6. למדו על הפיצ'רים החדשים באפליקציה

הידעתם? בעוד פייסבוק, אינסטגרם וסנאפצ'ט היו באור הזרקורים בשנים האחרונות בשל מדיניות הפרסום והנהלים שלהם, טיקטוק פעלה להגדלת בסיס העוקבים שלה באמצעות שורה של קמפיינים שיווקיים משפיעים.

אז איך זה עובד?

משתמשים יוצרים תוכן בצורה של סרטונים קצרים, קטעי מוזיקה או שידורי סטרימינג בשידור חי. זה בחינם להוריד ולהעלות סרטונים או שידורי סטרימינג בשידור חי, אבל הוא מציע רכישות בתוך האפליקציה עבור דברים כמו מסנני אפקטים מיוחדים.

בדומה לרשתות אחרות של מדיה חברתית או לאתרי שיתוף וידאו, טיקטוק משתמשת בפרסום כדי לייצר הכנסות. הם יצרו את "לוח המודעות" שבו מפרסמים יכולים לרכוש מודעות ב-טיקטוק.

משתמשים ב-טיקטוק יכולים גם לרכוש מודעות משלהם באמצעות תכונת "מודעות" של החברה. תכונה זו מאפשרת להם להתאים אישית את מסע הפרסום שלהם על סמך הקהל והתקציב הרצויים. חלק מהאפשרויות הזמינות כוללות בחירת יעד מעורבות (יעד מעורבות), משך (אורך מסע הפרסום), מיקוד גיאוגרפי (מיקום) ועוד.

וזה מה שהמתחרים שלכם עושים

זה לא סוד שמפרסמים שמו לב לפוטנציאל הפרסום בטיקטוק. פרסום בתוך האפליקציה הופך להיות דרך פופולרית יותר ויותר לפרסם את העסק או המוצר שלכם בפלטפורמות מדיה חברתית כדי לקבל יותר לייקים על סרטונים שבסופו של דבר יהפכו להיות וריאליים, יצרו יותר עניין ובאזז סביב התוכן שהעסק שלכם מייצר.

כתבות תוכן נוספות
קריאה בקלפים
לא מה שחשבתם: קריאה בקלפים בעידן הדיגיטלי

קריאה בקלפים נחשבת בעיני רבים ככלי פסאודו מדעי שמטרתו לחזות את העתיד. היום, בעידן הדיגיטלי נראה כי מאחורי הקלפים המיסטיים מסתתרים סודות ופירושים שמטרתם לעזור בשבילי החיים.

כלי נגישות