7 טיפים לבחירת אולם אירועים

בחירת אולם אירועים ושמחות עשוי להוות לא מעט מכשולים ותלאות. מה כדאי לדעת לפני שחותמים חוזה ומי בכלל צריך להתנהל מול כל הספקים ונותני השירותים? 7 טיפים לבחירת אולם אירועים בדרך הנכונה.

אולם אירועים נמדד ביכולתו לספק את הסחורה במחיר משתלם ביחס לתמורה והתקציב של מממן האירוע. מטרת פגישת הייעוץ היא לאפשר לכם להתרשם מהמקום עצמו, אך לא פחות גם מצוות האולם. התבוננו היטב סביבכם וראו מה יש לאולם האירועים להציע לכם ולאורחים שלכם. שימו לב לפרטים הקטנים, הם חשובים לא פחות. התייחסו אל עיקרי הדברים בהצעה שקיבלתם והשוו אותם אל המתחרים.

קביעת התאריך לחתונה

רבים אינם מודעים לחשיבות קביעת התאריך לחתונה והשפעתו על תקציב הפקת האירוע והמוזמנים שלכם. אירוע חתונה קטנה למשל שונה בתכליתו מהפקת אירוע רב מוזמנים. אם בחרתם להתחתן בתקופת 'עונת החתונות' וגם ביום שישי או שבת, תקבלו הצעת מחיר גבוהה משמעותית מזו שהייתם יכולים לקבל בחתונה ביום חול בימי ראשון עד חמישי. חשוב לשים לב לתאריכים, שכן שינוי של יום בשבוע יכול לעזור לכם לממן אטרקציה נוספת לחתונה ולשדרוג משמעותי לאירוע שלכם.

טיפים לבחירת אולם אירועים

בדיקת אמינות והמלצות

איך בודקים את רמת האמינות של המקום ואיך בודקים מה אחרים חושבים על האולם? ראשית, תמיד יש להטיל ספק, כמו בכל דבר בחיים. אך בכל זאת, מלבד לשאול חברים, מכרים ובני משפחה, תוכלו לבדוק מה אחרים חושבים על המקום באמצעות בדיקת יסודית בכמה רבדים:

בדיקת ביקורות בגוגל לעסקים

היום, כמעט לכל אולם אירועים יש פרופיל בגוגל לעסקים. חפשו את הפרופיל העסקי שלו בגוגל וחפשו אחר הביקורות וההמלצות. מדד הכוכבים יציג בפניכם את ממוצע ההמלצות שקיבל העסק מאנשים שכבר חגגו את האירוע שלהם במקום. ציון חמישה כוכבים הוא הגבוה ביותר, כוכב אחד הוא הנמוך ביותר.

בדיקת ביקורות בגוגל בפייסבוק

אם בעל העסק אפשר זאת, תוכלו לבדוק בדף העסקי שלו מה אחרים אומרים עליו. קראו את ההמלצות הטובות וגם את הטובות פחות. המטרה היא לקבל תמונת מצב אובייקטיבית של הטוב והרע, ולשקלל אותה בבחירתכם הסופית.

בדיקת אותנטיות

לאחרונה ראינו כי פורסם פוסט בנושא החתונה של ברק ושני בו מבקשים הזוג המאורס טיפים בנוגע לארגון והפקת האירוע שלהם. אם גם אתם מחפשים אולם אירועים שיוכל לענות לצרכים שלכם, אחד הדברים הראשונים שעליכם לעשות הוא לבדוק האם מדובר במקום לגיטימי או מקום שטוב יהיה לוותר עליו. בכל מקרה אנו ממליצים שתכינו רשימת שאלות לחתונה שבאמצעותן תוכלו לסנן את המקומות שפחות רלוונטיים עבורכם.

המחיר הסופי אינו באמת סופי

קיבלתם הצעת מחיר לחתונה? מזל טוב! ייתכן מאוד כי המחיר שקיבלתם אינו חקוק בסלע. נסו לבדוק ממה הוא מורכב ובמידת הצורך להוריד פיצ'רים שאינו נחוצים לכם. ייתכן שתופתעו מאוד מההפרש שנוצר מהצעת המחיר הרשמית שקיבלתם.

התנהלות מול ספקים

מחפשים צלם לאירוע, די ג'יי לחתונה, גימיקים או אטרקציות? כדאי מאוד לדעת מהי האחריות שלכם בבחירת הספקים, ומה הצד של אולם האירועים בעניין. חשוב לדעת: ישנם אולמות אירועים שישמחו לספק לכם הכול כעסקת חבילה בתמורה לכסף שלכם. כמובן שעל כך אתם משלמים יותר, הרבה יותר.

אם זה משהו שיכול להתאים לכם, אתם מוזמנים לבדוק עם אולם האירועים, עם אלו ספקים הוא עובד ואם הוא יכול לספק עבורכם ספקים ונותני שירותים מטעמו בלבד. זאת אומרת שבמקרה זה, האחריות תיפול עליו בלבד.

קיימת בפניכם כמובן האפשרות להתעסק עם הכול בעצמכם ולהתנהל באופן ישיר מול הספקים ולחסוך עלויות נוספות מטעם האולם, מלבד המקום והתשתית שהוא גם כך מספק עבורכם. בדקו את הצעת המחיר הכוללת את התערבות האולם בניהול הספקים, לעומת זו שתקבלו אם תנהלו אותם בעצמכם. האמינו לנו, אין חכם כבעל ניסיון.

התנהלות מול ספקים
התנהלות מול ספקים - על השירות והמחיר

מיקום האולם

כמה עוד אפשר לדבר על חשיבות מיקום האולם בלי שתירדמו באמצע? כדי לחסוך לכם את זה, נגיע ישר לעניין. ישנם שני פרמטרים עיקריים לבחירת מיקום האולם.

סביבת האולם

בהגיעכם לאולם האירועים, בדקו מה נמצא בסביבת האולם. האם הכניסה נגישה לנכים? האם היא מוארת ובולטת לעין לכל האורחים והמוזמנים שלכם? האם האולם ממוקם במקום יוקרתי או מוזנח? עשו לעצמכם צ'קליסט מסודר וכתבו את כל היתרונות והחסרונות של סביבת האולם, אנו מאמינים שזה יעזור לכם מאוד.

המיקום היחסי

איפה הכי כדאי לחגוג חתונה? בצפון בדרום או אולי במרכז? התשובה היא שהכל יחסי. אם אתם מתגוררים במרכז, ורוב האנשים החשובים לכם מכל מתגוררים בקרבת מקום, ייתכן כי אם בחרתם באולם אירועים במרכז, גם אתם וגם האורחים שלכם תהנו ממיקום קרוב יחסית.

במקרה אחר, טוב יהיה למצוא אולם אירועים שיהיה 'קרוב לכולם' ככל הניתן במידת האפשר. זכרו כי גם הסיכויים שהאורחים שלכם יענו בחיוב להזמנתכם לאירוע יגדלו בהתאם.

מקומות חניה

בכל הנוגע למקומות חניה, אין צורך שנשכתב את מגילת העצמאות מחדש. השורה התחתונה היא שאתם רוצים שיהיו מספיק מקומות חניה בחינם ושיהיו צמודים אל האולם ככל הניתן. זהו זה, אל תחפשו אותיות קטנות, כי לא תמצאו אותן כאן.

אהבתם את הכתבה שלנו על טיפים לבחירת אולם אירועים? הירשמו לעדכונים נוספים בנושא כתבות תוכן.

כתבות תוכן נוספות
קריאה בקלפים
לא מה שחשבתם: קריאה בקלפים בעידן הדיגיטלי

קריאה בקלפים נחשבת בעיני רבים ככלי פסאודו מדעי שמטרתו לחזות את העתיד. היום, בעידן הדיגיטלי נראה כי מאחורי הקלפים המיסטיים מסתתרים סודות ופירושים שמטרתם לעזור בשבילי החיים.

כלי נגישות