כאבים בעקב הרגל לאחר מנוחה

מה עושים כשמרגישים כאבים בעקב הרגל לאחר מנוחה? קיימים מספר תסמינים שיכולים לגרום לכאב כרוני בעקב האחורי והקדמי וזה מה שתוכלו לעשות כדי להקל על הכאבים בהקדם האפשרי. בשנים האחרונות נראה כי יותר ויותר אנשים מעל גיל 30 מתלוננים על כאבים בעקב הרגל לאחר מנוחה. מרגע כשקמים מהמיטה, אפשר להבחין בכאב הכרוני באזור עקב הרגל. ללא טיפול ואבחון מוקדם, המצב יכול להתדרדר לכדי דלקת בכף הרגל ואף להחמיר.

הסימפטומים של כאבים בעקב הרגל לאחר מנוחה

ישנם מספר גורמים המשפיעים על כאבים בעקב הרגל: משקל עודף, דורבן בעקב, דלקת בגיד אכילס, ישיבה לא נכונה, עבודה פיזית תחת מאמץ, נעליים לא נוחות או בלויות. טיפול בדורבן ברגל יכול להקל במידה ניכרת על הכאבים ואף להיפטר מהם אחת ולתמיד.

במקרים רבים אפשר לטפל בכאב באופן טבעי בליווי הגורמים הרפואיים ולעיתים תדרשו לעבור ניתוח בעקב הרגל כדי למנוע החרפה במצב. במקרים אחרים תוכלו גם לרדת לשורש הבעיה דרך הרגליים. טיפול רפלקסולוגי כחלק מסל הטיפולים של הרפואה המשלימה. הטיפול מתמקד בכפות הרגליים והידיים ופועל על נקודות לחץ ומגע ואף כולל עיסויים מקומיים.

מומלץ להתייעץ עם רופא מומחה כדי לאתר את שורש הבעיה ולהבין האם מדובר בפריצת דיסק, דלקות או במקרים אחרים שאפשר לפתור דיי בקלות באמצעות טיפולי הפיזיותרפיה. אחת הגישות לטיפול בכאבים בעקב הרגל היא באמצעות גלי הלם לטיפול בכאב, שלהם כבר מעל ל-95% הצלחה.

טיפול עצמי נגד כאבים בעקב

הרפואה הסינית ממליצה להשתמש בנקודות לחיצה המשפיעות על איברי הגוף. במקרה של כאבים בעקב הרגל אנחנו ממליצים על עיסוי מקומי של כפות הרגליים הנמצא באזור עקב הרגל. על פי הרפלקסולוגיה נקודות הלחיצה המשקפות את הרגל ומפרק הירך יוכלו לסייע לכם להקלה על הכאב.

טיפול עצמי נגד כאבים בעקב הרגל

גישה נוספת לטיפול עצמי בכאבים בעקב היא באמצעות טיפול בשיטת הסו-ג'וק (כף רגל וכף היד) המסתמך גם הוא על נקודות לחיצה ועיסויים מקומיים. בתמונה שלפניכם סימנו לכם את האזורים בכפות הידיים המשקפים את עקב כף הרגל. על פי הסוג'וק, במקרה של כאבים בעקב, תוכלו להשתמש בכלי עיסוי קטן המזכיר בצורתו עט כתיבה, להשתמש בזרעים, צבעים, מגנטים ומוקסות לבחירתכם.

טיפול עצמי בעקב סוגוק

לאחרונה אנחנו נתקלים בפרסומים רבים המציגים את מכשיר הטיפול Be Cure Laser המשתמש בטכנולוגיית לייזר רך או לייזר קר (LLLT) המשמש לטיפול והקלה על כאבים. המכשיר פולט קרן לייזר בעוצמה נמוכה ועובד על פני העור. גילוי נאות: כתבנו ניסה את המכשיר מספר פעמים ולא הרגיש כל שיפור או הרעה במצבו.

אם מיציתם את כל האפשרויות ועדיין לא הבחנתם בשיפור במצבכם, תוכלו לפנות לקופ"ח החולים שלכם כדי לקבל הפניה לסדרת טיפולים מבית הרפואה המשלימה כמו דיקור סיני באמצעות מחטים מיוחדות (עם או בלי סיליקון), שיאצו, כירופרקטיקה, עיסוי רפואי הוליסטי וכו'.

המידע והתכנים באתר אינם מהווים חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא.

אהבתם? היכנסו לכתבות תוכן נוספות

כתבות תוכן נוספות
קריאה בקלפים
לא מה שחשבתם: קריאה בקלפים בעידן הדיגיטלי

קריאה בקלפים נחשבת בעיני רבים ככלי פסאודו מדעי שמטרתו לחזות את העתיד. היום, בעידן הדיגיטלי נראה כי מאחורי הקלפים המיסטיים מסתתרים סודות ופירושים שמטרתם לעזור בשבילי החיים.

כלי נגישות