משאבות מים לבניין מגורים

בשנים האחרונות נראה כי יותר ויותר דיירים המתגוררים בבניני מגורים סובלים מבעיות של לחץ מים נמוך, במקרים רבים הסיבה לכך נובעת ממשאבה ישנה או תקולה שאינה עושה את עבודתה כראוי. כדי להתמודד עם הבעיה, יש להתייעץ עם איש מקצוע ולתאם התקנה של משאבות מים לבניין מגורים בהתאם לגודל הבניין, מספר הקומות והדיירים.

אם גרתם פעם בשכירות, סטטיסטית, ייתכן שנתקלתם בבעיה של לחץ מים נמוך במקלחת ובמי הברז במטבח. לעיתים, הסיבה לכך יכולה לנבוע מבעיות בצנרת של דייר ספציפי ובמקרים אחרים בהם סובלים מבעיה זו גם שכנים נוספים, לכן יש לבדוק את תקינותן של משאבות מים לבניין, כדי לטפל בתקלה.

אנו לא מצפים שתהפכו למומחים בתחום, אך במאמר זה תוכלו לקבל כמה טיפים לאבחון התקלה וקבלת ההחלטה הנכונה והיעילה ביותר לטיפול בבעיות הלחץ והזרם של המים בבניין.

מי שגר בקומות העליונות בבניין משותף עלול לסבול מבעיות של לחץ מים נמוך בדירתו. מכך נובע שצינור האמבט (מקלחת) יוציא זרם מים חלש. לעיתים מתקשים הדיירים גם לבצע מטלות שגרתיות כגון שטיפת כלים ונטילת ידיים מכיוון שגם לחץ המים בכיור שבחדר המקלחת, השירותים והמטבח מוציא זרם מים חלש במיוחד.

משאבות מים לבניין מגורים
משאבות מים לבניין מגורים

איך לחסוך כסף בקניית משאבות מים לבניין

במקרים של זרם מים נמוך בבניין, יש לבדוק עם השכנים אם הבעיה קיימת גם בדירתם. אם גיליתם שאינכם לבד בסירה, תוכלו לבדוק עם הגורמים הרלוונטיים (אנשי המקצוע המתמחים בהתקנת משאבות מים) אם ניתן להתקין משאבת מים המשותפת לכמה קומות, וכך גם לחסוך כסף באמצעות תשלום משותף של דיירי הבניין בעזרת דמי הועד על התקנת המשאבה.

אם הבעיה היא נקודתית אצלכם, ייתכן שתצטרכו להתקין משאבת מים נקודתית לדירה שלכם. בכל מקרה, יש להתייעץ עם חברה מקצועית לשם אבחון הבעיה וקבלת הפתרון המקצועי ביותר בבחירת משאבות מים לבניין מגורים.

לאחר תיאום מועד ההתקנה, יגיע טכנאי משאבות מים אל בניין המגורים שלכם ויתקין את דגם המשאבה הרלוונטי והיעיל לצורך טיפול פרטני ונקודתי בדירה שלכם או במספר הקומות בבניין הסובלות מבעיה של לחץ מים נמוך בחדרי המקלחות, השירותים והמטבח.

חברת זרם מים הנדסה בע"מ מתמחה בהתקנה טיפול ואחזקה של משאבות מים בבניינים משותפים, ובעלת מוניטין של שלושים שנים בתחום משאבות המים, משאבות הביוב והתעשייה.

זרם מים מספקים שירותים לוועדי בתים, מוסדות, קבלנים ומפעלים רבים ברחבי הארץ, וישמחו לעזור לכם בכל בעיה או תקלה במערכות המים בבניין, וכך תוכלו ליהנות ממקלחת נעימה יותר, שטיפת כלים וידיים באופן יעיל ומהיר יותר מתמיד.

אהבתם את הכתבה שלנו על משאבות מים לבניין מגורים? הירשמו לעדכונים נוספים בנושא כתבות תוכן.

כתבות תוכן נוספות
קריאה בקלפים
לא מה שחשבתם: קריאה בקלפים בעידן הדיגיטלי

קריאה בקלפים נחשבת בעיני רבים ככלי פסאודו מדעי שמטרתו לחזות את העתיד. היום, בעידן הדיגיטלי נראה כי מאחורי הקלפים המיסטיים מסתתרים סודות ופירושים שמטרתם לעזור בשבילי החיים.

כלי נגישות