מתוקים עד הבית: מארזים מתוקים לאנשים שאתם אוהבים

מתוק יותר מכל ממתק שטעמתם ואפשר להתמכר אליו בקלות. מארזי שוקולד יוקרתיים וגלידות בעבודת יד, אלו הם רק חלק מהממתק האמיתי של חברת שוקולוקו. בשיתוף: טוקו דיגיטל.

יש מקום אחד שתוכלו לחגוג בו יום הולדת בכל שנה, לא משנה בני כמה אתם, ולהתרגש בכל פעם מחדש. אם עברתם כבר את שלב המסיבות וחיי הלילה, ייתכן שיתאים לכם משהו קצת שקט יותר ואינטימי בלי חשש 'מה יגידו השכנים'.

מי שלא אוהב מתוק שיקום. שוקולוקו הבינו זאת מזמן. שוקולד משובח הוא לא עוד חטיף מתוק שאפשר לקנות בסופר הקרוב. כדי ליהנות מחוויית חושים אמתית, צריך לקחת ביס מהדבר האמיתי, מארז שוקולדים יוקרתי שנעשה באהבה על ידי שוקולטיירים מהמעלה הראשונה.

אנחנו קונים אותם לימי הולדת, לחגים ולאירועים מיוחדים, אבל האמת היא שפשוט אי אפשר להשוות בין בונבוניירות מתועשות שהוכנו מחומרי גלם באיכות סבירה, לעומת קינוחי בוטיק איכותיים שבסופו של דבר יעלו לנו הצרכנים יותר.

אם רציתם להזמין משלוח בונבוניירות עד הבית, קרוב לוודאי שרציתם לערוך השוואת מחירים וכתבתם בגוגל: "בונבוניירה מחיר". במקרים אלו, סיכויים גבוהים שהפקטור המשמעותי יותר עבורכם הוא המחיר, ולא האיכות.

אז מה זה אומר בעצם?

ההצדקה היחידה למחיר הגבוה שנשלם על שוקולד זול, הוא בדרך כלל הכמות. מספר השוקולדים וחטיפי השוקולד בכל מארז שוקולדים או בונבוניירה שנבחר, מכיל בחובו את הטעם המוכר לכולנו, כזה שחשבנו שנחשב לטוב ביותר, או בעיקר מהסיבה שאף אחד לא לימד אותנו באמת מהו טעמו של שוקולד אמתי ומשובח.

ואם אני לא רוצה להתפשר על האיכות?

ככלל אצבע, כשאינכם מבינים דבר מה, הדבר הראשון שתסתכלו עליו יהיה המחיר. לכאורה הנוסחה היא יקר = איכותי, זול = גרוע. האמת נמצאת איפשהו באמצע. לכן, כדי לדייק את הנוסחה הזו עבורכם, אנו ממליצים לכם להוסיף קריטריונים נוספים: בעלי סמכות, מוניטין ומובילי דעה בתחום. במקרה שלנו, שוקולד בוטיק בעבודת יד שעשוי מחומרי הגלם המשובחים ביותר, ללא פשרות כלל.

אז מה השורה התחתונה?

אז זה נכון שאפשר לקנות בונבוניירה ב-30 שקלים או להשקיע במארז מתוקים מתועש שכולל גם יין זול וכך להקפיץ את המחיר הסופי לצרכן ושלגמרי אינו מוצדק מבחינתו, אלא אם ממילא התכוונתם להשקיע בבונבוניירה זולה, כי פשוט לא מצאתם אלטרנטיבה אחרת.

אבל במקרים מיוחדים מגיע לכם יותר

ביום יום, בסופי השבוע, נצא למסעדות עממיות בקרבת מקום המגורים שלנו. נשקיע מחיר סמלי למנה, וכך להמשיך ולצאת את המסעדות הללו לעיתים קרובות. מדי פעם, שנרצה באמת לפנק את עצמנו באוכל משובח, נשקיע קצת יותר ונצא למסעדת גורמה ומאכלי שף שיגרמו לנו ללקק את האצבעות בסוף הארוחה.

כמו במסעדות גורמה כך גם שוקולד הבוטיק

שוקולוקו, מי שפצחו את נוסחת המתוקים כבר לפני שנים, הבינו כי השילוב בין שוקולד בוטיק לגלידה בעבודת יד, יוצר את חוויית החושים המושלמת, בטעם אגדי שאין באף מקום אחר. לכן, אם אתם באמת רוצים לפנק את עצמכם מדי פעם בלי להתפשר על האיכות, תוכלו להזמין משלוח גלידה עד הבית של שוקולדים בוטיק שנעשו בעבודת יד.

קינוחים מתוקים עד הבית

מארזי השוקולד והגלידות של שוקולוקו מגיעים במבחר טעמים נבחרים: פיסטוק, קוקוס, פטל, פירות יער, תות, קפה, חמאת בוטנים, בננה, נוגט, אננס, מלון, תות, מנגו ופסיפלורה.

וזה עוד לא הכול

אם באמת בא לכם להפתיע את האנשים שאתם אוהבים, בן או בת הזוג, בן משפחה, חבר או מכר קרובים, אנו ממליצים לכם על סדנאות השוקולד של שוקולוקו, בהם תוכלו ללמוד איך להכין פרלינים איכותיים, מקרונים של קונדיטוריים מקצועיים, משקה שוקולטה חם, שוקולד קראנץ', קינוחי מוס גלידת שוקולד וברכה אישית עשויה כולה משוקולד איכותי מחומרי הגלם של טובי השוקולטיירים בעולם.

צפו בקטעים מתוך סדנאות השוקולד של שוקולוקו:

לימודי שוקולד לכל הגילאים

כל אחד יכול ללמוד איך להכין שוקולד בצפון. לימודי שוקולד והכרת המרכיבים הסודיים ליצירת מתכוני השוקולד המובחרים של השוקולטיירים המובילים בעולם. בואו ללמוד איך להגשים את החלום המתוק בלי לבזבז עשרות אלפי שקלים.

לימודי שוקולד למתחילים

בואו ללמוד איך להכין שוקולד מא' ועד ת' בלי ניסיון קודם. לימודי שוקולד מתאימים לבני משפחה, לזוגות, לקבוצות קטנות וגדולות ללא ידע כלל. לימודים מעשיים שיחשפו בפניכם את כל הסודות של השוקולטריים הגדולים במספר שעות בלבד. חוויה מתוקה ומעשית בה תלמדו איך להכין עוגיות מקרונים בטעמי קקאו וגנאש פיסטוק, לימון וגנאש פטל, תה ירוק וגנאש שוקולד לבן, טבלאות שוקולד, קינוחי שוקולד מתוקים, קרמבו, פרלינים, שוקולד לבן, שוקולד חלב, שוקולד מריר ועוד רבים אחרים. תוכלו להכין מבחר סוגי שוקולד איכותיים ומשובחים ממש בעצמכם בעיקר כי כל המתכונים והטכניקות שתלמדו יעזרו לכם להכין קינוחי שוקולד בוטיק שמצליחים בכל פעם מחדש!

אין ספק כי כל אחד היה שמח לזכות לתענוג בטעימה קטנטנה של קינוח שוקולד שהכנתם בעבודת יד בלי עזרה מאף אחד אחר, ואתם תשמחו לדעת שרק אתם יודעים את הסודות שמאחורי הכנת מטעמי שוקולד לאירועים מיוחדים, לימי הולדת, ליום האהבה, לחגים, לבני המשפחה והחברים הקרובים שלכם.

לימודי שוקולד ביום אחד

שוקולוקו כבר לשו, ציפו ועטפו עבורכם את כל החומר מאריזת הבוטיק המנצנצת הכוללת את כל הידע שתצטרכו להכנת שוקולד ביום אחד בלבד. כל שיהיה עליכם לעשות הוא לבחור את הסדנה הרלוונטית לצד סוגי השוקולד שאותם תרצו להכין והם כבר ילמדו אתכם את כל מה שתצטרכו לדעת כדי להכין את קינוחי השוקולד שלהם אתם כל כך משתוקקים.

חוויה אמיתית לכל המשפחה

מי אמר אני ולא קיבל? ילדים מתים על שוקולד, ובואו נודה באמת, גם אנחנו לא היינו מתנגדים לביס קטן מהיהלום השוקולדי המשובח והמובחר שאנו מכירים ממארזי השוקולד לחגים – הלא הם הפרלינים. מדובר בחוויה בלתי נשכחת המתאימה לילדים ולכל המשפחה. סדנת שוקולד לילדים בצפון מבית שוקולוקו שפשוט משוגעים על שוקולד.

מי אמר שבשביל קינוחי שוקולד צריך דיפלומה?

כמו צבעו של השוקולד, כך גם בחיים ישנם יותר משני צבעים בלבד; השחור והלבן. בסדנה המעשית להכנת שוקולד תוכלו להכין בעצמכם מבחר קינוחי שוקולד בוטיק כמו המקצוענים בלי לשרוף זמן וכסף מיותרים על קורסים מקצועיים ויקרים במיוחד.

בכמה זמן אלמד להכין מארזי שוקולד ופרלינים?

אורך סדנת שוקולד ממוצעת הוא כ-4 שעות. בתום הסדנה תחזרו הביתה עם כל הכלים, הטכניקות, המתכונים והיסודות שיעזרו לכם להכין את המתוקים השחורים שכולם אוהבים.

ואם אני לא יכול להגיע למקום הסדנה?

אל דאגה! את הלימודים תוכלו לסיים בהצלחה בכל מקום ובכל זמן. לימודי שוקולד לילדים ולבני משפחתם עד הבית, בכל הארץ; ממטולה עד אילת.

ומה עם הילדים?

הסדנאות מתאימות לכל הגילאים. אחרי הסדנה תוכלו להכין יחד עם ילדיכם משקה שוקולטה חם ומתוק במיוחד לצד מלבני שוקולד קראנץ' טעימים במיוחד. ילדים בוגרים יוכלו להכין גם קינוחי מוס גלידת שוקולד כמנה אחרונה שכל החברים שלכם היו שמחים ללקק את האצבעות בעבורם!

אהבתם את הכתבה שלנו על מתוקים עד הבית: מארזים מתוקים לאנשים שאתם אוהבים? הירשמו לעדכונים נוספים בנושא כתבות תוכן.

כתבות תוכן נוספות
קריאה בקלפים
לא מה שחשבתם: קריאה בקלפים בעידן הדיגיטלי

קריאה בקלפים נחשבת בעיני רבים ככלי פסאודו מדעי שמטרתו לחזות את העתיד. היום, בעידן הדיגיטלי נראה כי מאחורי הקלפים המיסטיים מסתתרים סודות ופירושים שמטרתם לעזור בשבילי החיים.

כלי נגישות