7 מגזינים מומלצים בישראל

מתי בפעם האחרונה קראתם כתבות תוכן איכותיות בנושאים ובתחומים שבאמת מעניינים אתכם? יצאנו ובדקנו אלו מגזינים מומלצים בישראל אתם חייבים להכיר.

עולם המגזינים משתנה, וזה לא רק כי כולנו קוראים אותם בטלפונים שלנו. מגזינים מתפתחים כדי לענות על הצרכים של דור חדש של קוראים.

מגזינים מומלצים בישראל

מגזינים מתחילים לפרסם תוכן שהוא אינטראקטיבי ויצירתי יותר מאי פעם. הם גם משלבים מדיומים שונים כמו צילום, סרטונים ופורמטים אחרים של מולטימדיה, מה שהופך אותם ליותר מושכים לקוראים שרוצים משהו מעבר למילים.

מגזינים הם מקור מצוין למידע וידע. הם מתפרסמים בדרך כלל בצורה מודפסת או דיגיטלית. הם מספקים לקוראים מידע על נושאים שונים, כגון עסקים, בריאות, חינוך, אופנה וכו'. המגזינים מציעים תובנות נהדרות, סיפורים משעשעים ותכונות מעניינות.

מגזינים מומלצים בישראל

אם אתם עדיין מכורים לתחושה ולהרגשה של הנייר הכתוב, הריח הממכר של גיליון חדש במגזין האהוב עליכם, אתם בהחלט לא לבד. נכון להיום, תוכלו למצוא עשרות מגזינים מומלצים בישראל בתחומי עניין שונים ומגוונים. היום נסקר את המגזינים המומלצים ביותר בישראל, שאנו סבורים שבאמת יוכלו לעניין אתכם.

מגזין נשיונל ג'אוגרפיק

נשיונל ג'אוגרפיק הוא מגזין בין-לאומי בתחום הטבע, הנחשב לשם דבר בעולם החי והצומח, שיוצא למסע מרתק במטרה לחקור תרבויות שונות, מחקרים מדעים ותופעות טבע ייחודיות, שרבים עוד לא ראו והכירו מעולם. מומלץ מאוד לילדים ולמבוגרים, לאוהבי טבע ובעלי חיים.

סוג המגזין: ירחון

מגזין זבנג

מגזין זבנג נחשב למגזין הקומיקס המוביל בישראל, בניצוחו של אורי פינק, האיש והאגדה העומד מאחורי הקומיקס הישן והטוב שרובנו גדלנו עליו. העלילה המרכזית עוסקת בחבורת בני נוער מתבגרים שהצליחו להטריף את העולם וביניהם: גל שגיב, סטיב שליט, אביב, מרגלית פינס, סיוון בר-רצון, גילי "מגעילי" יפה-נוף ועוד רבים אחרים.

סוג המגזין: ירחון

מגזין לאשה

מגזין לאשה הוא המגזין המוביל לנשים בישראל. המגזין מתאים לנשים בעלי דעות שונות ומגוונות וכולל כתבות שער מעצימות הכוללות סיפורי רקע על אודות אלו שהתחילו מאפס ונגעו בפסגה. מבין התחומים המובילים במגזין תוכלו למצוא: אהבה וזוגיות, אוכל ובריאות, טיפים ועצות בתחומים רבים.

סוג המגזין: שבועי

מגזין פנאי פלוס

מגזין פנאי פלוס הוא המגזין המוביל בתחום הבידור והפנאי בישראל. במגזין pPlus תוכלו למצוא כתבות בנושא טלוויזיה וקולנוע, סלבס ורכילות בתעשיית הבידור המקומית והבין-לאומית.

מגזין החיים הטובים

מגזין החיים הטובים הוא אתר תוכן בבעלות פרטית, ומאפשר לקוראיו להיחשף לתכנים מקוריים בתחומים מגוונים; לייפסטייל, בריאות, כלכלה וצרכנות, תרבות ועוד.

סוג המגזין: דיגיטלי, בחינם במהדורה מוגבלת

מגזין מעריב לנוער

מגזין מעריב לנוער נחשב למגזין הראשון והחלוצי לבני הנוער בישראל. במגזין תוכלו למצוא את כל מה שחם בעיני בני הנוער והמתבגרים. זוגיות ומערכות יחסים, תחביבים, שאלות למערכת העיתון ועוד.

מגזין מעריב לילדים

רובכם אולי זוכרים את ערוץ הילדים, ששטוס ומשחקי טלוויזיה של פעם. כל אלו כיכבו במגזין מעריב לילדים כבר בשנות ה-90 המוקדמות. כיום, נושא המגזין אבן דרך בכל עולמות התוכן המוכרים והאהובים לילדים.

לסיכום

אתם בהחלט לא צריכים להיות נרקומנים של כתבי עת ומגזינים כדי ליהנות מקריאתם. אנו ממליצים לקרוא מתוך מבחר מגזינים מומלצים בישראל כדי להיחשף לתוכן איכותי ומעניין בתחומי העניין שלכם.

כתבות תוכן נוספות
קריאה בקלפים
לא מה שחשבתם: קריאה בקלפים בעידן הדיגיטלי

קריאה בקלפים נחשבת בעיני רבים ככלי פסאודו מדעי שמטרתו לחזות את העתיד. היום, בעידן הדיגיטלי נראה כי מאחורי הקלפים המיסטיים מסתתרים סודות ופירושים שמטרתם לעזור בשבילי החיים.

כלי נגישות