7 כלים וטריקים AI לפרסום ממומן בגוגל

בעוד מספר שנים 90% מהתוכן באינטרנט יהיה מבוסס AI. זה הזמן ללמוד 7 כלים מבוססי AI לפרסום ממומן בגוגל שיעזור לכם לסגור הרבה יותר לקוחות כאן ועכשיו.

טריקים בינה מלאכותית גוגל אדס

בעולם הזה, המכונות השתלטו על הכול ובני האדם נמצאים על סף הכחדה, יש מלחמה גרעינית קטלנית על ידי בינה מלאכותית בשם Skynet והגיבור של הסרט שליחות קטלנית הוא לא אחר מאשר ג'ון קונור.

היום נראה כי אין מנוס מלהשתמש ברובוטים ובכלים שמתיימרים לעשות לנו חיים קלים. כי אולי בניגוד לג'ון קונור, אנחנו מבינים כבר היום כי בלעדיהם אנחנו בעצם כלום.

7 כלים וטריקים AI לפרסום ממומן בגוגל

עד לפני כמה שנים היינו צריכים להפעיל את פרץ היצירתיות שבתוכנו כדי להשיג תוצאות ראויות בענף השיווק הדיגיטלי. ישבנו וחשבנו איך לכתוב את זה קצר וקולע, וכך נוכל לקבל כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים חדשים לעסק שלנו. כיום, הטכנולוגיה הפכה את היצירתיות לכמעט מיותרת. הקלות הבלתי נסבלת של לחיצת כפתור כבר מאפשרת לנו לייצר כותרות, תיאורים ומודעות שמניבות תוצאות. זה מדהים ומפחיד גם יחד.

התחלנו להשתמש ב-CHATGPT מאז גרסת ההפצה הראשונית וגילינו שיש לו להציע הרבה כלים וטריקים עבור מי שצריך לנהל קמפיין פרסום ממומן בגוגל.

אם בעבר נדרשנו לפנות אל מומחה פרסום בגוגל שיהיה אחראי גם לצד היצירתי של הקמפיין, הרי שהיום הכול היה לטכני, פשוט ונגיש יותר עבור רוב המשתמשים.

כלי נוסף שנחשפנו אליו לאחרונה הוא Midjourney, באמצעותו אפשר לייצר מודעות תמונה לרשת המדיה, באנרים ופרסומות שלא יביישו אף משרד פרסום וקראיטייב שעוסקים בתחום כבר עשר שנים או יותר. הבנו כי יש לנו ביד אוצר שמסוגל לתרגם חלום או רעיון לידי מימוש בעולם החומר וכך גם להשפיע על תוצאות הקמפיין שלנו בגוגל, בפייסבוק ובכל הרשתות החברתיות.

OpenAI יודעים כבר היום לייצר תסריטי מכירה מדויקים, טקסטים ומודעות מבוססות AI שכל איש שיווק היה שמח לשים עליהם את היד. הקאטץ' היחיד כאן הוא שמדובר בתחום טרי יחסית בישראל ולא כולם עדיין מכירים את סודות השיווק ב-AI וכיצד למנף את זה להצלחה האישית והעסקית שלהם.

וזה עוד לא הכול

כבר היום אנו רואים איך מערכת הפרסום של גוגל אדס מנסים לדחוף לנו את הפיצ'רים החדשים שלהם ומבוססי AI. התבקשנו ליצור קמפיין חדש ולהזין בו מספר פרמטרים שגוגל ביקשו שנמלא; שם העסק, לוגו ותמונה וכתובת יעד. הקסם החל להתרחש ממש לאחר שסיימנו למלא את הפרטים. המערכת כבר ידעה בעצמה מה אנחנו מפרסמים, למי זה מיועד ואפילו הציעה בעצמה לנסח עבורנו את הכותרות, התיאורים והמודעות.

אם לא דיי בכך, אז קיבלתי גם הצעות טקסטואליות לשימוש בתוספי מודעות עם התאמה אישית לתחום העסק שלנו.

חשבנו שפה זה נגמר, אבל זו הייתה רק ההתחלה. ראינו במו עינינו איך מערכת הפרסום של גוגל אדס שואבת את התמונות והטקסטים מעמודי התוכן שבאתר שלנו והופכת אותם למודעות דינמיות, בדמות סרטונים, תמונות ואנימציות שיופיעו בהמשך גם במנוע החיפוש גוגל וגם ברשת המדיה שלה.

החלטנו משהו לתת צ'אנס, לזרום ולראות בעצמנו אם העתיד של השימוש בכלי AI לפרסום ממומן בגוגל כבר כאן או שמא יש עוד לאן להתקדם. הרצנו שני קמפיינים ונתנו להם 30 יום לרוץ. התוצאות לא איחרו להגיע. קיבלנו בסה"כ 334 לידים במחיר ממוצע של 15 ₪ לליד.

אם אתם רוצים לדעת איך עשינו את זה, תוכלו לקרוא עוד על ניהול קמפיינים ממומנים.

יש לציין כי בתחום שאותו בחרנו לפרסם יש תחרות גבוהה והמחיר להמרה היה עד לאחרונה 120 ₪. זאת אומרת שהצלחנו לנצל את התקציב במלואו, להגדיל את שיעור ההמרה של הקמפיין ולקבל בשיעור גבוה מאוד הרבה יותר לידים ממה שיכולנו בכלל לתאר לעצמנו.

מעקב קליקים והמרות בקמפיין
כתבות תוכן נוספות
קריאה בקלפים
לא מה שחשבתם: קריאה בקלפים בעידן הדיגיטלי

קריאה בקלפים נחשבת בעיני רבים ככלי פסאודו מדעי שמטרתו לחזות את העתיד. היום, בעידן הדיגיטלי נראה כי מאחורי הקלפים המיסטיים מסתתרים סודות ופירושים שמטרתם לעזור בשבילי החיים.

כלי נגישות