7 רעיונות לימי כיף לעובדים

העבודה מתישה אתכם? כנראה הגיע הזמן לשבור את השגרה ולנסות דברים חדשים. הנה 7 רעיונות לימי כיף לעובדים הכוללים מבחר אטרקציות ייחודיות שיעזרו לכם להשיב את האנרגיות הגבוהות שהיו לכם ביום הראשון בעבודתכם.

אם גם אתם מרגישים שהעבודה כבר מתישה אתכם, כואב לכם הגב והצוואר תפוס לכם במהלך יום העבודה, ייתכן שאתם צריכים לעשות פסק זמן ולקחת לעצמכם חופשה קצרה אך בהחלט ממצה.

בין שאתם אוהבים ספורט אתגרי ואקסטרים ובין שאתם מחפשים ימי גיבוש לעובדים, חווית הרוכבים מציעים נהיגה ברכבי שטח (טום קאר), משחקי ירי בקבוצות (קומנדו), רכיבה על סוסים, סנפלינג, ירי בחץ וקשת, חדרי בריחה, לייזר טאג, ODT, סיורים מודרכים וארוחות במסעדת הבשרים קאת בלו השוכנת בסמוך למתחם חווית הרוכבים בבית אורן.

ומה לגבי אטרקציות במים? אנו ממליצים על שייט קיאקים, אבובים, רפטינג או אפילו בר צף בחסות אתר רפטינג נהר הירדן.

במעבר חד, לאוהבי הטבע שביניכם, אנו ממליצים על טיולי אופניים בצפון. אטרקציות המתאימות במיוחד לעובדים, לחברות ולארגונים. רכיבה על אופניים היא מעל לכל ספק פעילות חווייתית, שבה תוכלו ליהנות גם מגיבוש עובדים וגם מכושר. הנופים בחיק הטבע שבגליל, יאפשרו לכם להתחבר לשורשים שלכם, להכיר את ארץ ישראל וליהנות מיום כיף חוויתי בצפון.

יום כיף על שפת ים הכנרת

רעיונות לימי כיף לעובדים

מתי בפעם האחרונה ביקרתם בכינרת? חוף ים, נוף מרהיב, אווירה קסומה ופנינה אמיתית של הטבע. בכנרת תוכלו לצאת לשייט קיאקים וסאפים, ליהנות מזולה עם מחלצת, שולחנות וכיסאות, סאונה ובריכה, משחקי קופסה וקונספט קולינרי עשיר טעמים. הדובדבן שבעוגה על שפת הכינרת הוא מתחם המסאז' והעיסויים שישחרר לכם את כל השרירים התפוסים, יפיג לכם הרבה מתח, סטרס ולחצים שהצטברו במהלך הזמן. לסיום, תוכלו ליהנות ממופע אמן ייחודי.

קפטן הוק חוזר? חפשו את המטמון וגלו בעצמכם

אם יצא לכם כבר להימלט מחדר בריחה, את זה אתם חייבים לנסות! לאחרונה נראה כי הולכת וגדלה המגמה של פעילויות גיבוש ומשימות ODT. הנה לכם פעילות גיבוש ייחודית בקונספט חפש את המטמון.

הפעילות מתקיימת בטבע ומתאימה לחובבי הקווסטים ומשימות אתגריות. אם שמעתם כבר על "המירוץ למטמון", הנה לכם הזדמנות פז לנסות ולמצוא אותו, אך אל תדאגו אתם בהחלט לא לבד. הפעילות מתאימה לקבוצות קטנות עד 10 משתתפים בסה"כ. הייתם ונהניתם? ספרו לנו איך היה.

כמה גבוה תוכלו לטפס?

"אקסטרים בגבהים" נחשבת לאטרקציית אקסטרים המתאימה במיוחד לגיבוש עובדים. יום כיף וגיבוש בעכו הכולל קיר טיפוס המתנשא לגובה של 33 מטרים! אם כבר בגבהים עסקינן, בהמשך תוכלו לגלוש על האומגה בגובה של 100 מטרים ולסיים את היום בקפיצת באנג'י בגובה של שלושים מטרים. הפעילות מתאימה במיוחד לגיבוש עובדים ועבודת צוות משותפת.

ימי כיף וטיפוס הרים

מה תאכלו היום?

אוכל הוא הצד החלש שלנו, אנו מודים. אנו אוהבים לצאת לבלות במסעדה עם החברים, המכרים והקולגות שלנו כמובן, אך אוהבים לא פחות לבשל וליהנות מחוויית הגיבוש הקבוצתית בסדנאות האוכל והקולינריה שבהם ביקרנו.

אם אתם מחפשים המלצה על מסעדות עם חדר פרטי, אנחנו בהחלט לא הכתובת, אלו צצות ברשת כמו פטריות אחרי הגשם. אך אם חשקה נפשכם בפעילות חווייתית המשלבת את האהבה המשותפת לכולנו, אנו ממליצים לכם על האירועים ביקב תבור שבגליל התחתון. אם אתם מחפשים מקום לבילוי מקורי עם חבריכם לעבודה, יקב תבור מציעים לכם ליהנות, ללמוד ולטעום ממבחר היינות שנמצאים במרכז המבקרים בכפר תבור.

ולקינוח

בית המרציפן והשוקולד הידוע גם בשם "מוזיאון המרציפן", משלב בין מסעדה של שוקולדים טעימים, סדנאות מרציפן ושוקולד ומוזיאון שבו תוכלו ללמוד מהיכן הכול התחיל. חוויה קסומה עם טעם מתוק של עוד.

אהבתם את הכתבה שלנו על 7 רעיונות לימי כיף לעובדים? הירשמו לעדכונים נוספים בנושא כתבות תוכן.

כתבות תוכן נוספות
קריאה בקלפים
לא מה שחשבתם: קריאה בקלפים בעידן הדיגיטלי

קריאה בקלפים נחשבת בעיני רבים ככלי פסאודו מדעי שמטרתו לחזות את העתיד. היום, בעידן הדיגיטלי נראה כי מאחורי הקלפים המיסטיים מסתתרים סודות ופירושים שמטרתם לעזור בשבילי החיים.

כלי נגישות