איך עושים כסף מאומנות דיגיטלית?

אז איך עושים כסף מאומנות דיגיטלית? אומנות דיגיטלית היא ממש כמו נכס דיגיטלי שאותו תוכלו למכור שוב ושוב ולהרוויח עליו כסף בזמן שאתם ישנים. מעצבים, אמנים ויזמים יכולים להרוויח ממכירת תמונות, אילוסטרציות, אייקונים ואפילו אסימונים חסרי תחליף.

אם יש לכם נגיעה כלשהי בתחום העיצוב הגרפי, אתם וודאי כבר יודעים את המובן מאליו. אתם יכולים להרוויח כסף ממכירת העיצובים שלכם במקומות הנכונים ועבור הקהלים המתאימים. הפעם החלטנו להתמקד במכירת אומנות דיגיטלית מסוג NFT.

אז מה זה NFT אתם וודאי שואלים. מדובר באסימון דיגיטלי וחסר תחליף שאיתו תוכלו לרכוש ולמכור יצירות אומנות דיגיטליות ולהרוויח עוד כמה מאות ואלפי דולרים בכל חודש. יזמים שאינם מעצבים מרוויחים מאומנות דיגיטלית לפי שיטת המתווך, האדם שבאמצע. הם אינם אמנים אך יודעים להבין מהו ביקוש ועצה והיכן יש דרישה לנכסים הדיגיטליים שבאפשרותם למכור לאדם הבא בשרשרת ה-BLOCKCHAIN.

אמנים מעצבים אומנות דיגיטלית

איך עושים כסף מאומנות דיגיטלית כמעצבים ואמנים

הדרך הטובה ביותר להרוויח כסף מאומנות דיגיטלית עבור אמנים ומעצבים היא על ידי עיצוב של קולקציית אומנות דיגיטלית הכוללת לא פחות מ-1000 פריטים ייחודיים בעלי מכנה משותף באופן כללי אך שונים זה מזה.

לדוגמה, אני מעצב גרפי והחלטתי לעצב קולקציית אומנות דיגיטלית (NFT). החלטתי לקרוא לה בשם "הארנבים הנועזים".

לכל ארנב צבע שונה ופרטי לבוש שונים. הקונספט הכללי הוא להמחיש את הנועזות של הארנבים בצורה ויזואלית שאותה ניתן להמחיש. הארנבים יכולים להיות גיבורי על שונים, כשלכל אחד מהם כוחות על שונים שאותם אפשר להראות בתמונה עצמה.

איך עושים כסף מאומנות דיגיטלית

כשמדובר בקולקציה דיגיטלית גדולה ובאמן עם תיק עבודות, הדרך אל אהבת הקהל יכולה להיות קרובה ומתמיד. בתום עיצוב הקולקציה האומנותית שיצרתם, תוכלו להעלותה לאתרי מסחר NFT כמו opensea.io ולפרסם אותה שם למכירה למרבה במחיר. אנו ממליצים לפנות אל חברות המתמחות בפרסום ושיווק NFT. חשוב לבנות את הפרויקט עצמו ולהפיצו לגורמים הרלוונטיים ברחבי העולם, ליצור סיפור מעניין וסיבה מוצדקת לכך שה-NFT שלכם יהיה שווה למשקיעים כל שקל.

יש להדגיש ולומר כי NFT זה לא דרך לעשות כסף קל ואין כל הבטחה שאם תמכרו אומנות דיגיטלית, תוכלו להתעשר בין לילה. כמו בכל עסק, יש ביקוש ויש עצה ומצופה מכם לעבוד קשה וללמוד איך עובד התהליך במלואו, וכך בסופו של דבר תדעו בדיוק איך לשווק את הפרויקט שלכם.

קרוב לוודאי שיהיו לכם עלויות נוספות על שיווק ופרסום הפרויקט, לצד תשלום אחוזים ותמלוגים לחברה שאיתה תבחרו לעבוד. זכרו כי חוק המספרים הגדולים קובע כי ככל שתמכרו יותר, תרוויחו יותר. לכן, אם יש לכם את הזמן והכלים ליצור קולקציית אומנות דיגיטלית המונה 5,000 או 10,000 פריטים, אין ספק כי בעזרת שיווק נכון תוכלו להרוויח לא רע בכלל, אם תעשו הכול נכון ותעקבו אחר הכללים.

מחפשים דרך נוספת לעשות כסף מהבית? מה דעתכם על השיטה החדשה שתעזור לכם להרוויח כסף מהטיקטוק?

כתבות תוכן נוספות
קריאה בקלפים
לא מה שחשבתם: קריאה בקלפים בעידן הדיגיטלי

קריאה בקלפים נחשבת בעיני רבים ככלי פסאודו מדעי שמטרתו לחזות את העתיד. היום, בעידן הדיגיטלי נראה כי מאחורי הקלפים המיסטיים מסתתרים סודות ופירושים שמטרתם לעזור בשבילי החיים.

כלי נגישות