10 דברים שלא ידעתם על ניבוי עתידות וחיזוי העתיד

ניבוי עתידות וחיזוי העתיד היא תורה עתיקת יומין אשר הגיעה אלינו מתרבויות שונות ברחבי העולם. בכל תחום ישנם כוחות מסתוריים המתיימרים לנבא לנו את העתיד ולעזור לנו להתמודד איתו בצורה הטובה ביותר. זהו לא סוד כי הפסאודו מדע העומד מאחורי ניבוי עתידות, הצליח לרתק אנשים מכל העולם. חלקם מעדיפים לפנות אל קוראים בקלפים, במספרים, בקפה, בכף היד, באבנים, בחלומות והזרוע עוד נטויה. יש שיטענו כי מדובר באפקט פלסבו, ויש המאמינים כי מדובר בכוחות נסתרים מבינתנו. ניבוי עתידות אנו מאמינים כי כל תחום נתון לפרשנות אישית, אך מעל הכול יהיה עליך לשאול את עצמך: אם זה נכון עבורך והאם זה עובד לך. כל השאר לא באמת משנה. חשבו על תורת הנסתר כיועץ אישי שיושב לכם על הכתפיים. היועץ הדמיוני נותן לכם עצה טובה, ולכם היכולת לבחור אם לשמוע בקולו, וליישם את עצתו או שמא לבחור בלא לבחור, זאת אומרת שלא לעשות דבר. בחירה לגיטימית ללא כל ספק.

ההיסטוריה של ניבוי עתידות

בעבר, מקובל היה לפנות אל יועץ רוחני העוסק בתורת הנסתר, וזה היה מבצע טקס, פולחן לצד שלל שיטות וטכניקות שונות לפירוש וניבוי עתידות. במאה ה-18 הגיעה התורה של הקריאה בקלפים ממצרים העתיקה לאיטליה, שם שימשה בעיקר את הצוענים למשחקי קלפים ולניבוי עתידות.

ההיסטוריה של הטארוט חלק א'

 ההיסטוריה של הטארוט חלק ב'

ניבוי עתידות בישראל

בישראל למשל יש העוסקים בנומרולוגיה, טארוט, אסטרולוגיה ומזלות, פירוש חלומות, תקשור עם מלאכים, תקשור במטוטלת, קריאה בקפה ובקריאה בכף היד. המחיר הממוצע של ניבוי עתידות אישי בסיסי הוא: 250 שקלים. כל שאלה או סוגיה נוספת תתומחר בנוסף לתעריף הבסיסי. צפו בסרטון הבא של נשיונל ג'יאוגרפיק המסביר כל מה שרציתם לדעת על ניבוי עתידות:

ניבוי עתידות אונליין

חשבו על זה לרגע, אם הייתם רוצים לקבל טעימה מיועץ רוחני, הייתם מתבקשים לשלם לא מעט כסף. אם יכולתם לצפות מראש את יעילות השירות, הייתם יודעים לשפוט בעצמכם ולומר אם ההשקעה הכספית אכן הייתה מוצדקת. למרבה המזל, היו אנשים שהחליטו להנגיש את כל הענף של ניבוי העתידות כמשחק אינטראקטיבי המאפשר לכל אחד לבחור את התחום שמעניין אותו, ופשוט לפתוח לעצמו ולקבל תשובות באופן מיידי, בלי אותיות קטנות. שווי הטבה שכזו יכולה להגיע לכמה אלפי שקלים לכל אדם שבוחר להשתמש בכלים אלו בחינם, ולקבל תשובות. ניבוי עתידות אונליין יש לי בעיה, עם מי כדאי לי להתייעץ? רוב האנשים נוהגים להתייעץ עם חברים ובני משפחה. אין כל פסול לעשות זאת, כשמדובר בשאלות יום-יומיות שכולם יודעים עליהן את התשובה. אך כאשר מדובר בשאלה אישית שלכם, הקשורה בקבלת החלטות בנושא זוגיות, בריאות, כלכלה וכספים, קרוב לוודאי שאם האדם שלפניכם אינו איש מקצוע, הוא עלול לזרוק לכם עצה שאינה משקפת כלל את המציאות האישית שלכם, שבסופו של דבר תזיק לכם. החוכמה של האותיות, המספרים, הקלפים, המילים, הקבלה המעשית לצד קבלת מסרים רוחניים, יכולה להיות פרקטית יותר ונכונה עבורך. הסיבה לכך טמונה באופן שבו המסרים מועברים אליך. למעשה, ברוב המקרים תקבלו רמז או כיוון כלשהו שיעזור לכם להבין טוב יותר את הסיטואציה וכך להגיע להחלטה טובה יותר. במקרה שכזה, אי אפשר להפסיד אלא רק להרוויח עצה טובה וחכמה שתעזור לכם להתמודד עם המציאות כפי שאתם רואים לנכון. איזו שיטה לניבוי עתידות הכי טובה? האמת היא שאין כזו. לכל שיטה שכזו יש את הייחודיות שלה, המסרים שלה והדרך שלה לקרוא את הנסתר ולהעביר לכם מסר. יש מקרים שבהם טוב יהיה להתייעץ בקלפים, ובמקרים אחרים לבדוק אם יש לכם חסימה כלשהי בשם הפרטי ובשם המשפחה שלכם דרך תורת המספרים והאותיות של הנומרולוגיה. אז במה כדאי לבחור? אם אתם רוצים לקבל ניבוי עתידות אישי ובחינם, אנו ממליצים לכם לבקר באתר אורית של רפאל, שם תוכלו למצוא מגוון רחב של משחקי ניבוי עתידות אינטראקטיביים. אלו הם רק חלק מההפתעות שמחכות לכם שם ובחינם:
  1. פתיחת טארוט זוגית
  2. פתיחת טארוט לבריאות
  3. פתיחת טארוט כספים
  4. פתיחת טארוט יומית
  5. פתיחה ברונות נורדיות
  6. מחשבון אהבה נומרולוגי
  7. מחשבון נומרולוגיה יומי חודשי שנתי
  8. מפה נומרולוגית אישית בחינם
  9. קריאה בקפה
  10. שואלים את המטוטלת
  11. מסר אישי מע"ב שמות
  12. מסרים מקלפי חיות
  13. מסר אישי מהמלאך רפאל
  14. מדיטציות ודמיון מודרך
כתבות תוכן נוספות
קריאה בקלפים
לא מה שחשבתם: קריאה בקלפים בעידן הדיגיטלי

קריאה בקלפים נחשבת בעיני רבים ככלי פסאודו מדעי שמטרתו לחזות את העתיד. היום, בעידן הדיגיטלי נראה כי מאחורי הקלפים המיסטיים מסתתרים סודות ופירושים שמטרתם לעזור בשבילי החיים.

כלי נגישות